Subject: Re: Liiklusväline teabevahend
From: Info | Elamus Holding OÜ <[email-masked]>
To: "Jaan Saia" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 15:02:30 +0200

Tere

Suured tänud tähelepanu pööramast.

Tellisin reklaamplakati ja paigaldamas käis tootja ning tunnistan,
unustasin anda olulise info seoses kaitsevööndiga.

Tunnistan siiralt enda eksimust ning tänase päeva lõpuks tõstan plakati
ära.

Aitäh veelkord tähelepanu pööramast ning kui plakat eemaldatud, saadan
kinnitava meili peale.

Heale koostööle lootma jäädes

Maia Karro

From: Jaan Saia <[email-masked]>
Date: Tuesday, 12. November 2024 at 09:53
To: Info | Elamus Holding OÜ <[email-masked]>
Subject: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teie andmetega liiklusvälised teabevahendid on paigaldatud ilma riigitee
omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 11505 Vaela tee km 0,074
kaitsevööndisse sõidutee äärest 14 meetri kaugusele. Riigitee kaitsevöönd
ulatub äärejoonest 30 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus liiklusseaduse §
53 . Nimetatud paragrahvi lg 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse, tee omanik. Loa saamiseks tuleb
taotlejal esitada teabevahendi joonis ja paigutuse skeem.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lg 2
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse §
53 lg 8 alusel riigitee teemaalt hiljemalt 14.11.2024. a

Selgitus omavolilise tegevuse kohta ja teavitus teabevahendite
eemaldamisest saatke Transpordiametile aadressil  [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   hiljemalt 15.11.2024.a.

Juhul, kui Teie ettevõttel on paigaldatud veel teistes kohtades riigitee
kaitsevööndis liiklusväliseid teabevahendeid tuleb ka need eemaldada
eeltöötud tähtajaks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.